آسمان آبی

قالب وبلاگ


آسمان آبی
 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس bluesky1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

از آن جایی که  خواننده  ـ یاس ـ طرفداران زیادی دارد برای همین این آهنگ رو بانام یاس گذاشتم برای دانلود

این آهنگ بنام حسین هل بوی هست  میخوام گوش بدین  بسیار غمگین و احساسی  و تکان دهنده است

من  اصلا طرفدار آهنگ های رپ نیستم  ولی این یه چیز دیگست .. میتونستم اصلا اینا رو نگم بعد دانلود بفهمین ولی

گفتم که بدونید … به هیچ وجه از دست ندین  ….  ♥ حسین هل بوی این چه عشقیه ♥

 

دانلود آهنگ جدید یاس این چه عشقیه

دانلود آهنگ جدید یاس این چه عشقیه

 

In Che Eshgie  download free music best

متن شهر آهنگ این چه عشقیه

به روزای قدیم رفتم و برگشتم روم سیاه هست و شرمندم

خیلی کارم بود اگه تو رو پیر کردم از زندگی سیر کردم

منو ببخش منو حلالم کن وقتی تو کنارم بودی همه غم ها کم شد

دست هام خایه چیزی ندارم واست  دعا کن بازم بد نیارم مادر

تو یه فرشته ای توی بهشتی همیشه بهترین رو واسم من نوشتی

مممنونم ازت با همه تار و پودم  وفتی تو هستی  همه روزا با تو خوبن

هیچی ندارم واست آس و پاسم  نمیتونم اینو بفهمم  هاج  و واجم

که این چه عشقیه  که تو  نه  { 9 } ماه  تموم واسه من صبر کردی دنیا تو حروم

هم پدرم بودی هم یک  مادر خوب وقتی پسرت با همه بود گفتی مراقب باش مثل بقیه نشی

روی همه ی زخم هام  تو بخیه زدی  اشکات یادم نمیره مادر نه  !  حسین حق خدا رو با تو باور کرد

آخه حسین هر موقع با تو درد دل کرد دوباره جون گرفت و رخم رو ول کرد

همه مشکلات ما رو کول کردی  غم رو به جون خریدی  اما دور کردی

بچه که بودم سختی رو جمش کردی  بزرگ تر هم که شدم خودت کمش کردی

با خنده ام شاد شدی وبا اشکم اشک ریختی تا فقط  کمی راحت شم

خوبی هات  هیچ وقت  قابل جبران نیست از تو بهتر ؟؟  نه  امکان  نیست .

به پاکی دامنت  قسم  که من  خیلی وقتها  بار و بندیل  رو بستم  برم

ولی هر موقع تو رو دیدم لرزم کرد  چشمات از رفتن سردم کرد

به تو مدیونم  بعد یک عمر تموم از گذشته غم هام مونده یخوره هنوز

تو شاهد بودی چه شب هایی گذشتن  تو دیدی از چه روز هایی گذشتم

منو ببخش واسه رفتار قدیم  دعا کن که فقط تو داری دست های تمیز

دعا کن مشکلات من پر پر شن  بخدا رو سیاه ام  مادر شرمنده ام

حلالم کن که شاید  دیگه نباشم مادر  به جز شرمنده گی هیچی ندارم واست

من آرومم اگه دعات پشتم باشه  تا وقتی زنده ام نمی بینی دشمن شاده  …

میدونم بچه ی خوبی واست  نبودم   *  میدونم بد بودم   اونی  که تو میخواستی نبودم

ولی تنها  خواهشم اینه  تو رو به بزرگیت  قسم  حلالم کن ……


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 اسفند 1392 ] [ 12:29 ] [ صادق شفیعی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات سایت

   آی پی رایانه شما :